субота, 6 березня 2021 р.

Моліться всі

 

Моліться всі, бо близький час

Господь прийде у славі

За тяжкий гріх судити нас,

За помисли лукаві

 

Господь того, хто добре жив

Візьме у свої руки

Хто ж блудно все життя провів -

Піде на вічні муки

 

Душе моя, не спи в гріхах

Не спи, молися Богу,

Бо за тяжкі гріхи свої

Підеш в пекельну дорогу.

 

Душе моя, що чиниш ти,

Що будеш ти робити,

Як ангел Божий з висоти

Почне на суд трубити.

 

О Боже мій, прости мені

Почуй моє благання

В цей тяжкий час, у смутні дні

Прийми моє покаяння.

 

 

Текст цієї пісні для роздруку можна взяти тут

Немає коментарів:

Дописати коментар

Душе Святий, прийди із небес!

  Душе Святий, прийди із небес, Люд просвіти, молим всі Тя днесь. О, відізвись до нас, грішних всіх Словом святим вічних правд Твоїх. Нас ос...